L-V 10:00- 18:00 | 40 740 002 848 - Apel gratuit
Transport gratuit la comenzi de peste 700 de lei

1. Retragerea de la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

2. Starea produselor returnate

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

3. Cui se adreseaza politica de retur?

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul). Societatea poate decide sa nu accepte returnarea produselor achizitionate de persoane juridice.

4.Produse excluse, fara drept de returnare.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produse executate la comanda
  • Produse cu un design modificat la cererea clientului, fata de produsul prezentat pe site
  • Produse personalizate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

5. Solicitarea returului in cazuri speciale:

  • 5.1 Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • 5.2 Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru subpunctele 6.1 si 6.2 (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

6. Furnizarea unui cont bancar

Pentru a va rambursa suma achitata pentru produsul returnat, va rugam sa ne furnizati un cont bancar valid, in scris, doar in cazul in care plata comenzii nu a fost realizata cu cardul bancar. Procesam rambursarea in termen de 7 zile lucratoare de la primirea produsului returnat.

Mentiuni:

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Cos de cumparaturi

0
image/svg+xml

Cosul de cumparaturi este gol.

Continuati cumparaturile